آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
بتن سبک perlite-pic1

بتن سبک perlite

مزیت های استفاده از پرلیت در تولید بتن سبک perlite
فروش پرلیت (perlite )
پرلیت (perlite)
بلوک های یونولیتی «پلی استایرن» مدتی است که برای ساختمان سازی در تهران و در آپارتمان های بلند به دلیل سبکی و کم هزینه بودن مورد استقبال انبوه سازان قرار گرفته است. این بلوک ها در دو نوع «قابل اشتعال» و «غیر قابل اشتعال» در بازار عرضه می شوند.
با وجود پوشش نسوزی که زیر و روی این بلوک را محصور کرده است، در صورت آتش سوزی در ساختمان، این بلوک ها تنها تا ?? دقیقه تاب مقاومت در برابر حرارت را دارند. این یونولیت ها به دلیل کم حجم بودن و هزینه پایین در قسمت های مختلف ساختمان و به خصوص در کف سقف ها به کار برده می شوند. ولی مواد شیمیایی به کار رفته در این بلوک ها غیر استاندارد و بسیار زیان آور است.
با توجه به بحران خیز بودن تهران در ساختمان سازی نباید از بلوک های قابل اشتعال استفاده شود و نوع غیرقابل اشتعال این بلوک ها نیز با رعایت ضوابط محدود شود تا از حریق های گسترده در ساختمان ها جلوگیری شود. تدوین استاندارد این بلوک های ساختمانی به دلیل تایید خطرناک و سمی بودن، در اولویت کاری برنامه های این موسسه قرار گرفته است.
در تولیداین بلوک از پرلیت و سایرمواد مصرفی درجه یک استفاده میگردد که از نظر وزن وعایق در میان انواع بلوکهای موجود در بازار بسیار سبک وعالی می باشند وباتوجه به سبکی وراحتی نصب بلوک های پرلیتی سرعت اجراء را چندبرابر افزایش می دهد وازقیمت اجراء وحمل وتعداد کارگر ومصالح مصرفی می کاهد. از مزایای این بلوک ها می توان به وزن کم، عایق صوتی حرارتی، ضد اشتعال بودن، قابلیت برش و میخ پذیری، ریزش کم، فساد ناپذیری، مقاومت بالا، قابلیت رنگپذیری، قابلیت اتصال با انواع ملات اشاره کرد.
شرکت زمین کاو تامین کننده پرلیت مورد نیاز جهت تولید بلوک پرلیتی می باشد.

نحوه خرید و ارتباط با شرکت
شرکت زمین کاو
www.zaminkav.com
info@zaminkav.com
تلفن: 3-88385541-021
فکس: 88385096-021
موبایل شرکت: 09365077781

پرلیت، بلوک یونولیتی، کم حجم، بلوک پرلیت، بتن سبک، وزن ظاهری کم، ضریب حرارتی پایین، پرکننده، عایق بندی، Perlite.


آگهی دهنده: zamin kavq
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - مصالح ساختماني در تهران
آدرس: تهران
قیمت: 88385541
به روز شده در:۱۳۹۶/۱/۲۷
بازدید: 292 بار
ایمیل: